Firmy produkujące osie do przyczep konkurują ze sobą na światowych rynkach w zakresie opracowań systemu o najlepszej amortyzacji.

Produkują i dostarczają części i akcesoria potrzebne do komfortowego i bezpiecznego użytkowania przyczepy takie jak elementy podwozia, osie, urządzenia najazdowe, zaczepy, systemy hamulcowe i systemy oświetleniowe.

Stawiają na trwałość elementów do budowy przyczep oraz na rozwój technologii zwiększającej bezpieczeństwo na drodze.

Mają w swoich ofertach systemy:

  • hamulców z automatyczną regulacją szczęk
  • komfortowej amortyzacji
  • elektroniczny system stabilizacji toru jazdy
  • system uszczelnienia piasty
  • system szybkiego płukania

Jak zbudowana jest oś?
Sześciokątny przekrój korpusu osi (ocynkowany ogniowo) i trójkątny profil rury wewnętrznej wahacza stwarzają optymalne warunki do odkształcania się trzech wałków gumowych. Ramię wahacza skorupowe lub odkuwane w zależności od nośności osi. Hamulce kół przykręcane lub spawane w zależności od typu osi (na rysunkach prezentujemy budowę osi AL-KO)

Parametry techniczne osi

  • największa zakres pracy zawieszenia
  • najbardziej miękka amortyzacja (komfort jazdy najbardziej zbliżony do zawieszenia samochodów osobowych)
  • najlepsze tłumienie drgań własnych (najszybszy powrót do stanu spoczynku)

Zalety produkowanych osi : 

  • maksymalne bezpieczeństwo
  • optymalne zachowanie podczas jazdy
  • znakomity kontakt z nawierzchnią
  • większa pewność hamowania
  • niezależne zawieszenie kół
  • nie wymaga konserwacji dzięki dożywotniemu smarowaniu
  • bardzo dobre tłumienie drgań własnych
  • wytrzymałe i trwałe
  • wyższy komfort i spokojniejsza jazda dzięki miękkiej amortyzacji
  • ostrożny i bezpieczny transport

Poniżej zdjęcia i rysunki ze strony www.alko-tech.com/pl